مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word دارای 44 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word :

اسلاید 1 :

  • از آنجا که تاکنون مدل مدیریت دانشی که مورد توافق همگان باشد وجود ندارد، لذا لازم است تا ضمن آشنایی با مدل‌های ارایه شده در این زمینه بر حسب مورد و متناسب با موضوع مورد نظر آنها را یکپارچه نموده و برحسب مورد از آنها بهره جست.

اسلاید 2 :

  • دسته‌بندی مدل‌ها می‌تواند به دو صورت انجام پذیرد؛
  • یکی از نظر دیدگاهی که زمینه‌ساز مدل‌ها‌ست
  • و دیگری با توجه به مراحل فرایندی مدل‌های ارایه شده است.

اسلاید 3 :

  • در این نوع از مدل‌ها تمرکز بر روی ارتباطات، کسب، تسهیم و انتقال به طریق تبادل اطلاعات افقی می‌باشد. دانش‌های مهم در شبکه‌ای متشکل از افراد که بوسیله ابزار مختلف ارتباط‌دهنده به هم می‌پیوندند نهفته است. آگاهی از این بینش‌ها و اطلاعات، خارج از گروهها و تیم‌های رسمی، عاملی کلیدی به شمار می‌رود. در این نگرش ساختن روابط اجتماعی، سرمایه اجتماعی و قایل بودن روابط متقابل بعنوان کار و فعالیت اصلی دانشی مورد توجه قرار گرفته است.

اسلاید 4 :

دانش به عنوان یک دارایی سازمانی است که نیازمند دستیابی دقیق، بیان، ذخیره، اندازه‌گیری، نگهداری و انتشار کنترل ‌شده دارد. ایجادارزش از طریق کاربرد متوالی بهترین روش‌های حاصل و نیز پرهیز از خطاهای غیرآشکار ریشه‌یابی شده و کتبی و نیز بهره ‌بردن از درس‌های آموخته شده به دست می‌آید. در این نگرش بر روی استفاده مجدد، تکثیر، استانداردسازی و حذف روش‌های قدیمی که کارآیی خود را از دست داده‌اند، تمرکز می شود.

اسلاید 5 :

دراین نوع از مدل ها  در باره ویژگیهای گروه های کاری که می بایستی قابلیت های نظیر، خود – سازماندهی، فراگیری مستمر و تبادلات غیر رسمی را داشته باشند، بحث می شود. برای مدیریت دانش را مشخص می‌کند. دانش در تفکری پیدا می‌گردد که در یک انجمن گردش می‌کند؛ جایی که یک زبان مشترک وجود دارد، اعتماد اجازه بهره‌برداری از مکاشفه‌ها را می‌دهد، آرایه‌های نهفته ممکن است بصورت خلاقانه برنامه‌ریزی شود و نشانه‌های مهم و راه‌حل‌های کاری متوالی بوسیله بیان داستان‌های کاری منتشرمی‌شوند.

اسلاید 6 :

در این مدل ها بر پایه گفتگوی دوطرفه در یک زمینه استراتژیک، پرسش در مورد فرضیات و کندوکاو مداوم در باره رفتار رقبا، بازارها و فرایندهای داخلی مورد توجه قرار می گیرد. این دیدگاه، شخصی‌سازی را مقدم بر کد کردن می‌شمارد و تکنولوژی کمی را مورد استفاده قرار می‌دهد. محرک‌های فرهنگی اصلی برای این کار، حفظ ارتباط آزاد (تبادل نظر)، تشویق انعکاس و فراگیری عمیق، کنکاش خلاقانه و اثبات عقیده و نظر است.

اسلاید 7 :

سازمان‌هایی که دارای روش منفعل هستند، تمایل کمی به مدیریت دانش دارند و به صورت یک روش سیستماتیک اداره نمی شوند.

 در این نوع از سازمان‌ها تعریف مناسبی از دانش وجود ندارد، از اینرو اثربخشی در سازمان‌های فوق در طول مدت زمان کاهش می‌یابد.

اسلاید 8 :

سازمان‌هایی که از روش سیستم محور استفاده می‌کنند، تأکید بیشتری بر کدگذاری و استفاده دوباره از دانش (آشکار) دارند و از طریق فناوری، اطلاعات تأثیر پذیری خود را افزایش می‌دهند و در مقابل، پیچیدگی‌های دسترسی به اطلاعات و استفاده از آن را کاهش می‌دهند. جواب سریع‌تر به مشتری و هزینه اندک تبادل اطلاعات در این روش امکانپذیرت است. در این روش، معمولا دانش آشکار  بهتر تقسیم می‌شود و از استفاده مجدد اطلاعات کدگذاری شده، می‌توان به سطح مناسب‌تری از دانش دست یافت. برنامه‌های آموزشی استاندارد و گروهی این روش، توانائی‌های سازمان‌ها را بالا برده، نیاز به داشتن اطلاعات گسترده را درمیان اعضای یک سازمان کاهش می‌دهد.

اسلاید 9 :

تأکیدی که بر روش انسان محور می‌شود، برپایه تقسیم دانش های ضمنی است. در این روش اطلاعات از راه شبکه‌های فردی غیررسمی توزیع می‌شود و افراد خود می‌توانند روش‌های مناسب‌تری را شناسایی کنند. چرا که در این روش رابطه میان اعضای یک سازمان، بسیار با ارزش در نظر گرفته شده است.

اسلاید 10 :

سازمان‌هایی که از روش دینامیک استفاده می‌کنند، از هر دو نوع دانش ضمنی و آشکار بهره می‌گیرند و آنها را به بهترین نحو، مورد توجه و استفاده قرار می‌دهند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی