مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود اثربخشی آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانیشهر کرمانشاه با نقش تعدیل کنندگی سبک های اسنادی در word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود اثربخشی آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانیشهر کرمانشاه با نقش تعدیل کنندگی سبک های اسنادی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود اثربخشی آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانیشهر کرمانشاه با نقش تعدیل کنندگی سبک های اسنادی در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود اثربخشی آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانیشهر کرمانشاه با نقش تعدیل کنندگی سبک های اسنادی در word :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف اثربخشی آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان با نقش تعدیل کنندگی سبک های - اسنادی انجام شد. جامعه پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پسر سال اول متوسطه دوم دبیرستان های سه ناحیه شهر کرمانشاه 4350 نفر در سال تحصیلی 1393-1394 بود که به صورت خوشه ای از سه ناحیه، ناحیه دو و از ناحیه دو یک مدرسه انتخاب شد. برای نمونه گیری و انتخاب آزمودنی های پژوهش از میان دانش آموزان هر سه کلاس سال اول آن مدرسه و با رعایت ملاک ورود شامل پایین بودن معدل نوبت اول و ملاک خروج شامل معدل های بالا تعداد 36 نفر انتخاب و پرسشنامه پژوهش(سبک اسناد سلیگمن 1982) بین این افراد توزیع شد. سپس با توجه به نتایج پرسشنامه و معدل در دو گروه آزمایش و کنترل به صورت تصادفی جایگزین شدند. نتایج نشان داد که بین نمرات پیش آزمون و پس آزمون تفاوت معناداری وجود دارد P<0/001 این بدان معنی است که آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در نمونه مورد بررسی تاثیر معناداری داشته است. همچنین نتایج نشان داد که آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای سبک اسناد مثبت تاثیر معناداری گذاشته است. با توجه به مقدار مجذور اتا تاثیر آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای سبک اسناد مثبت 0/64 بود. اما بین نمرات پیش آزمون و پس آزمون در دانش آموزان دارای سبک اسنادی منفی تفاوت معناداری وجود نداشت. و این بدان معنی است که آموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای سبک اسناد منفی تاثیر معناداری نداشته است. از یافته پژوهش می توان نتیجه گرفت که احتمالا سبک های اسناد مثبت و داشتن مهارت های مطالعه باعث افزایش عملکرد تحصیلی می شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که رابطه بین مهارت های مطالعه و عملکرد تحصیلی به وسیله سبک های اسناد میانجی گری شود.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی