مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه تجربی سینتیک پلیمریزاسیون پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل (HTPB) با ایزوفرن دی ایزوسیانات (IPDI) در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه تجربی سینتیک پلیمریزاسیون پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل (HTPB) با ایزوفرن دی ایزوسیانات (IPDI) در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه تجربی سینتیک پلیمریزاسیون پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل (HTPB) با ایزوفرن دی ایزوسیانات (IPDI) در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه تجربی سینتیک پلیمریزاسیون پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل (HTPB) با ایزوفرن دی ایزوسیانات (IPDI) در word :

دانلود مقاله مطالعه تجربی سینتیک پلیمریزاسیون پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل (HTPB) با ایزوفرن دی ایزوسیانات (IPDI) در word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان 1388 در مواد پرانرژی از صفحه 29 تا 38 منتشر شده است.
نام: مطالعه تجربی سینتیک پلیمریزاسیون پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل (HTPB) با ایزوفرن دی ایزوسیانات (IPDI)
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پلی یورتان
مقاله سینتیک
مقاله HTPB
مقاله IPDI

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: کامران پیرزمان آرش
جناب آقای / سرکار خانم: کاظمینی محمد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مطالعه سینتیکی واکنش پلی بوتادین دارای انتهای هیدروکسیل(HTPB) با ایزو فرن دی ایزو سیانات (IPDI) توسط تیتراسیون معکوس انجام شده است. در چهار دمای 30، 40، 50 و 60 درجه سانتیگراد میزان پیشرفت واکنش, ثابت سرعت واکنش و انرژی فعالیت بدست آمده است.
نشان داده شده است که واکنش، دارای سرعت درجه دوم ظاهری از غلظت های HTPB و IPDI می باشد. در نمودارهای درجه دوم، یک عدم تداوم ظاهر شده است که این رفتار بدلیل واکنش پذیری متفاوت گروه های ایزوسیانات در مولکول ایزوفرن دی ایزوسیانات می باشد. مقادیر انرژی فعالیت برای دو قسمت منحنی 3/8 و 1/10 کیلو کالری بر مول بدست آمده است. در ادامه کار، اثرپارامترهای نسبت پخت (نسبت اکی والان (NCO/OH و کاتالیست فریک استیل استونات Fe(AA)3 برروی پلیمریزاسیون پلی بوتادین بررسی گردیده است نتایج این تحقیق نشان می دهد در نمودارهای درجه دوم این واکنش، یک عدم تداوم یا به عبارتی شکستگی وجود دارد. مولکولIPDI یک دی ایزوسیانات سیکلوآلیفاتیک می باشد که شامل یک گروه ایزوسیانات از نوع اول (CH2-NCO) و یک گروه ایزوسیانات از نوع دوم (CH-NCO) می باشد. فعالیتهای متفاوت این گروهها باعث بوجود آمدن عدم تداوم در نمودارهای درجه دوم می شود.
در ادامه مطالعات، اثر دما، نوع ایزوسیانات و کاتالیست بر سیستم واکنش مطالعه شده است. نهایتا مقایسه ای نیز بین سینتیک واکنش سه دی ایزوسیانات شامل تولوئن دی ایزوسیانات(TDI) , هگزامتیلن دی ایزوسیانات (HMDI) و ایزو فرن دی ایزوسیانات (IPDI)انجام شده است و مشاهده گردید سهولت واکنش گری برای ایزوسیانات ها بترتیب بصورت آروماتیک، آلیفاتیک و سیکلو آلیفاتیک می باشد که با توجه به این نتیجه گیری می توان دی ایزوسیانات متناسب با واکنش مورد نظر را انتخاب نمود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی