مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری در word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری در word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس ملی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

شرکتها برای رسیدن به اهداف خود، بازار افزائی و کسب مزیت رقابتی باید توجه خاصی به نیروهای فروش خود داشته باشند و فروشندگان خود را ، جزئی از کارکنان شرکت بدانند و از طرفی دیگر آنها را مشتری خود در نظر بگیرند و سعی خود را در جلب رضایت آنها بکار گیرند . برای این منظور شرکتها باید خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهند تا بتوانند پاسخگوی نیاز فروشندگان پس از ارائه خدمات باشند و همکاری لازم را با آنها در جهت خدمات مربوط به گارانتی ، خدمات آموزشی ، ارتباط با فروشندگان و هزینه های ارائه خدمات و ... داشته باشند . در این راستا تحقیق حاضر به دنبال ارزیابی و رتبه بندی رضایت فروشندگان باتری صبا از خدمات پس از فروش این شرکت در شهرستان مشهد می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی می باشد و بدین منظور از میان فروشندگان با روش نمونه گیری تصادفی ساده در بازه زمانی دی ماه 93 لغایت خرداد 94 نمونه 108نفری مورد بررسی قرار گرفت . نرم افزار مورد استفاده در این تحقیق اس پی اس اس بوده است و برای سنجش آزمون فرضیات تحقیق از آزمون های تی تست و فریدمن علاوه بر آزمون های توصیفی استفاده گردیده است. نتایج این تحلیل، نشان دهنده رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت باتری صبا می باشد و فروشندگان به ترتیب از خدمات گارانتی ، هزینه ارائه خدمات و عوامل ارتباطی شرکت رضایت دارند و تنها در مورد خدمات آموزشی ابراز نارضایتی کردند


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۱/۰۳
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی