دانلود مقاله Studying the Key Indicators of EدرService Qualityin Success of EدرCommerce در word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله Studying the Key Indicators of EدرService Qualityin Success of EدرCommerce در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Studying the Key Indicators of EدرService Qualityin Success of EدرCommerce در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله Studying the Key Indicators of EدرService Qualityin Success of EدرCommerce در word :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی
تعداد صفحات: 6
چکیده:
Nowadays business units have been changed to websites and businesses are done online. This means that internet marketing and e-commerce are inevitable. The rapid growth of e-commerce illustrates the need of delivering superior services. Now, the quality of services can affect the success of online businesses. During past decades, the term of service quality (SERVEQUAL), which is for business units, has been changed to e-service quality (e- SERVEQUAL) for e-commerce.The aim of this paper is to study Key indicators of eservice quality in success of e-commerce. This survey is applied type in terms of purpose and is descriptive in terms of methodology. Historical study was used to collect data related to theoretical principles of research like books and scientific magazines. The results of this research indicate that reliability, responsiveness, easeof use, privacy, website design, information quality are dimensions of e-SERVQUAL, by which a business can find the indicators keys of e-service quality in successof e-commerce
- ۹۵/۱۲/۲۳