مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله THE STUDY OF THE VARIOUS FACETS OF PERSIVED RISKS IN EدرCOMMERCE BY CUSTOMERS (FOCUSING ON DEVELOPING COUNTRIES) در word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله THE STUDY OF THE VARIOUS FACETS OF PERSIVED RISKS IN EدرCOMMERCE BY CUSTOMERS (FOCUSING ON DEVELOPING COUNTRIES) در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله THE STUDY OF THE VARIOUS FACETS OF PERSIVED RISKS IN EدرCOMMERCE BY CUSTOMERS (FOCUSING ON DEVELOPING COUNTRIES) در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله THE STUDY OF THE VARIOUS FACETS OF PERSIVED RISKS IN EدرCOMMERCE BY CUSTOMERS (FOCUSING ON DEVELOPING COUNTRIES) در word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای درحال توسعه

تعداد صفحات: 11

چکیده:

With the increasing spread of Internet and its application in various business processes and its profit by save time and reduce place limitations via the web, we observe the several forms of trade boom to take better. However this situation deals to variety of risks with their various forms. Some studies show that these risks create the negative attitude in users and they are the most important preventive factors in using e-commerce. The above factors caused complexity, challenge, ambiguous, and risk feeling in the customers who use of electronic capabilities. This paper analyzes the base researches in the theory of perceived risk and reviews the related research in the two major dimensions of e-commerce: buying and selling products online and e-services. Also the study compares the findings with existence researches in Iran, as a developing countries. Consequently we identify a general classification of the risks and their effects in e-commerce.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۲۲
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی