دانلود شبیه سازی عددی پدیده خوردگی سایشی در یک خط لوله جریان گاز در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود شبیه سازی عددی پدیده خوردگی سایشی در یک خط لوله جریان گاز در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود شبیه سازی عددی پدیده خوردگی سایشی در یک خط لوله جریان گاز در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود شبیه سازی عددی پدیده خوردگی سایشی در یک خط لوله جریان گاز در word :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بینالمللی مهندسی مکانیک و هوافضا
تعداد صفحات : 10
چکیده مقاله:
پدیده خوردگی سایشی طی فرایند انتقال گاز، به دلیل وجود ذرات جامد ساینده ای نظیر ماسه و کاتالیست ها است. در این مقاله، وقوع این پدیده در یک خط لوله گاز شبیه سازی و نتایج ناشی از وجود زانویی، صفحه ورتکس بریکر(vortex breaker) و فلنج کور (flange core) در مسیر جریان گاز ارائه شده است. نتایج نشان می دهند که سرعت حداکثر جریان در یک ناحیه، نشان دهنده وقوع بیشترین تمرکز ذرات جامد در آن منطقه است که رابطه مستقیم با میزان خوردگی دارد. از آنجا که خوردگی سایشی ناشی از حرکت مستقیم یا حرکت تصادفی ذرات است، وجود اتصالاتی نظیر زانویی که خطوط جریان را قطع می کنند، نرخ برخورد ذرات با ممنتوم بالا را افزایش می دهند و همین امر موجب افزایش میزان خوردگی می شود. ما دریافتیم که که استفاده از صفحه ورتکس بریکر در مسیر جریان، که از وقوع گردابه ها جلوگیری می کند، موجب کاهش نرخ خوردگی تا میزان قابل ملاحظه ای می شود. جهت بررسی طول لوله قبل از برخورد به انتهای بسته آن (cap) نیز چندین شبیه سازی انجام شد و نتایج نشان دادند که هر چه طول لوله منتهی به cap بیشتر شود، متوسط سرعت برخورد به انتهای لوله کاهش می یابد و در نتیجه از شدت میزان خوردگی کاسته می شود.
- ۹۵/۱۲/۲۰