دانلود بررسی عوامل موثر در بازاریابی ملی و جهانی فناوری های نانو در word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی عوامل موثر در بازاریابی ملی و جهانی فناوری های نانو در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی عوامل موثر در بازاریابی ملی و جهانی فناوری های نانو در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود بررسی عوامل موثر در بازاریابی ملی و جهانی فناوری های نانو در word :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تعداد صفحات : 25
چکیده مقاله:
برنامه ریزی استراتژیک یک شرکت نانویی با بررسی محیط خارجی و داخل سازمان، فرصتها و تهدیدهای محیطی و قوتها و ضعفهای داخلی را شناسایی می کند و با درنظر داشتن ماموریت سازمان، اهداف بلندمدت برای سازمان تنظیم می کندو برای دستیابی به این اهداف، از بین گزینه های استراتژیک مناسب در دستیابی به فناوری های نانو، اقدام به انتخاب استراتژی هایی می کند که با تکیه بر قوتها و با بهره گیری از فرصتها، ضعفها را ازبین برده و از تهدیدها پرهیز کند تادرصورت اجرای صحیح باعث موفقیت سازمان در میدان رقابت شود. هدف تحقیق حاضر بررسی عوامل موثر در بازاریابیملی و جهانی فناوری های نانو می باشد برای این منظور عوامل مهمی مانند برنامه ی استراتژیک و استراتژی های بازاریابی)ملی و جهانی( ، مشتریان و شناسایی نیازها و الویت آنها)بررسی بازار( ، مدلهاوالگوهای تجزیه و تحلیل مزایایرقابتی ، بازاریابی هدف )بازارهای خاص( ، آمیزه ی بازاریابی ) 4پی اس( ، نام تجاری یا برند ، تبلیغات در سطح ملی و جهانی ، طراحی نظام ملی مدیریت نوآوری ، بازاریابی بین الملل و نوآوری استراتژیک در نظر گرفته شده است و در این راستا 01 سوال تنظیم شده است. جامعه آماری این تحقیق تعدادی از تولیدکنندگان محصولات با فناوری های نانو بودهکه در زمان انجام تحقیق 01 شرکت می باشد،که با استفاده از روش نمونه گیری انتخابی ، انتخاب شده اند. و ابزار جمع آوری اطلاعات در تحقیق حاضر پرسشنامه می باشد که پس از سنجش روایی و پایایی در اختیار نمونه آماری قرارگرفت. پرسشنامه ها، جمع آوری و اطلاعات حاصله تلخیص، طبقه بندی و با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل بیانگر چگونگی تاثیر عوامل موثر در بازاریابی ملی و جهانی فناوریهای نانو در جامعه مورد مطالعه تحقیق و روبرو بودن بیشتر شرکتهای مورد مطالعه در فهم وداشتن اطلاعات و آگاهیهای لازم در برنامه ریزی برای سوال های این تحقیق با مشکلات عدیده می باشد.
- ۹۵/۱۲/۱۵