مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی روند تغییرات غلظت هوای جریان عبوری از هواده شوت به روش CFD در word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی روند تغییرات غلظت هوای جریان عبوری از هواده شوت به روش CFD در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی روند تغییرات غلظت هوای جریان عبوری از هواده شوت به روش CFD در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی روند تغییرات غلظت هوای جریان عبوری از هواده شوت به روش CFD در word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 7
چکیده:
سرعتهای بالای جریان یا تغییرات ناگهانی جهت جریان سبب بروز آسیبهای ناشی از کاویتاسیون بر روی سرریزهای شوت یا کانال های قرار30 ، نامنظمیهای سطحی کوچک و اجتنابناپذیر جهت شروع m/ s گرفته در امتداد خروجیهای تحتانی میشود. برای سرعتهای جریان بیشتر ازو رخداد چنین آسیبهایی کافی است. تأمین هوا در سطح تماس بین بتن و جریان آب جهت جلوگیری از آسیبهای کاویتاسیون اقتصادیترینراهکار و از نظر تکنیکی ساده ترین روش میباشد. با استفاده از هوادهها، میتوان از فرسایش های ناشی از کاویتاسیون بر سطوح سرریزها جلوگیری نمود. هوادهها، به منظور کاهش آسیبهای کاویتاسیون، هوا را به لایههای نزدیک به بستر کانال وارد میکنند در سالهای اخیر روشهای عددی شامل دینامیک سیالات محاسباتیCFD) سه بعدی به دلیل پیشرفت های تکنولوژی کامپیوترروشهای عددی به سرعت توسعه یافته است. مدلهایCFD) نسبت به مدلهای فیزیکی انعطافپذیرتر بوده و به زمان، هزینه و تلاش کمتری نیاز دارند، لذا به طور گسترده توسط مهندسین برای مدل کردن و تحلیل موضوعات پیچیده مربوط به طراحیهای هیدرولیکی، مراقبتهای عمرانی، طرحریزی اولیه برای ایستگاههای تولید و ایمنی سد مورد استفاده قرار میگیرند. در این پژوهش غلظت هوا در طول بستر کانال با استفاده ازنرم افزارهایCFD) مورد بررسی قرار گرفته است. برای این منظور به بررسی برخی از پارامترهای مؤثر بر غلظت هوای لایه تحتانی جریان نظیر شیب شوت و عدد فرود جریان و نظایر آن بر عملکرد هواده پرداخته شده است. جهت صحتسنجی مدل از دادههای آزمایشگاهی کرامر ) 4002 استفاده گردید. نتایج نشاندهنده کاهش تغییرات غلظت هوا به صورت تابعی نمایی میباشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۱۲
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی