مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا برگشت پذیر در دو حالت متفاوت ظرفیت گرمایی ویژه در word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا برگشت پذیر در دو حالت متفاوت ظرفیت گرمایی ویژه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا برگشت پذیر در دو حالت متفاوت ظرفیت گرمایی ویژه در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا برگشت پذیر در دو حالت متفاوت ظرفیت گرمایی ویژه در word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: هفتمین کنگره ملی مهندسی ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
نگار اصغری – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گروه مکانیک ماشینهای کشاورز
سید رضا موسوی سیدی – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گروه مکانیک ماشینهای کشاورز

چکیده:
این تحقیق عملکرد سیکل دیزل استاندارد هوا را با استفاده از ترمودینامیک زمان محدود بررسی می نماید دو حالت ظرفیت گرماهای ویژه د رحجم ثابت که وابسته به درجه حرارت و همچنین وابسته به درجه حرارت و نسبت تراکم است را ارائه می کند. این مدل اتلاف اصطکاک، انتقال حرارت ، تعداد دور موتور؛ نسبت قطع پاشش سوخت، طول کورس پیستون و میزان جریان جرم سیال کاری را رد نظر گرفته است. رابطه بین توان خروجی و راندمان حرارتی سیکل در هر دو حالت ظرفیت گرمایی ویژه به دست آمد. توان خروجی و راندمان حرارتی در حالتی که ظرفیت گرماهای ویژه متغیر سیال کاری وابسته به دما و نسبت تراکم است، بیشتر از حالتی که ظرفیت گرماهای ویژه متغیر سیال کاری تنها وابسته به دما است، به دست می آید. نتایج ماکزیمم توان خروجی و راندمان حرارتی در ماکزیمم توان خروجی در هر دو حالت ظرفیت گرمایی ویژه را بررسی و مقایسه می نماید. نتایج همچنین نشان می دهد، با افزایش پارامترهای طول کورس پیستون ، تعداد سیکل موتور و نسبت قطع پاشش سوخت، ماکزیمم توان خروجی و همچنین راندمان حرارتی در این نقطعه کاهش می یابند. این مطالعه در زمستان 1390 انجام شده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی