دانلود مقاله طراحی الگوریتم فازی تعویض نسبت دنده با هدف کاهش مصرف سوخت برای خودرو دارای گیربکس پیوسته در word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله طراحی الگوریتم فازی تعویض نسبت دنده با هدف کاهش مصرف سوخت برای خودرو دارای گیربکس پیوسته در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی الگوریتم فازی تعویض نسبت دنده با هدف کاهش مصرف سوخت برای خودرو دارای گیربکس پیوسته در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله طراحی الگوریتم فازی تعویض نسبت دنده با هدف کاهش مصرف سوخت برای خودرو دارای گیربکس پیوسته در word :
سال انتشار: 1386
محل انتشار: دومین کنفرانس احتراق ایران
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
بهروز مشهدی – استادیار – مهندسی خودرو، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی خود
امین آقایی ابدالانی – کارشناس ارشد – مهندسی خودرو، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی
چکیده:
یکی از روشهای نوین برای کاهش مصرف سوخت بهینه سازی عملکرد سیستم انتقال قدرت و یکی از راه های این بهبود می تواند به صورت نرم افزاری همانند بهینه کردن تعویض دنده عملی گردد . در این مقاله یک استراتژی برای کنترل فازی تعییین نسبت دنده گیربکس پیوسته ) )CVT به جهت کاهش مصرف سوخت خودرو طراحی شده است . تابع هدف در اینجا، منحنی مصرف سوخت بهینه در صفحه دور – گشتاور موتور احتراق داخلی است و با کنترل نسبت دنده سعی شده است که با تغییر شرایط کار خودرو، موتور همواره نزدیک به این منحنی حرکت کند . برای تعیین میزان اثر بخشی این استراتژی کنترلی و مقایسه مصرف سوخت از سیکل های رانندگی استاندارد در محیط نرم افزار Advisor استفاده شده است و نتایج بدست آمده با اطلاعات موجود مقایسه و نتایج مطلوبی ملاحظه شده است .
- ۹۵/۰۷/۱۷