مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شناسایی عوامل هندسی و ترافیکی موثر بر وقوع تصادفات جاده های دو خطه برون شهری در word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله شناسایی عوامل هندسی و ترافیکی موثر بر وقوع تصادفات جاده های دو خطه برون شهری در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شناسایی عوامل هندسی و ترافیکی موثر بر وقوع تصادفات جاده های دو خطه برون شهری در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله شناسایی عوامل هندسی و ترافیکی موثر بر وقوع تصادفات جاده های دو خطه برون شهری در word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

تعداد صفحات: 11

نویسنده(ها):

حبیب ا; نصیری – دانشیار دانشکده عمران دانشگاه صنعتی شریف
ناهید شهرامی نیا – کارشناس ارشد برنامه ریزی حمل و نقل

چکیده:

هزینه بالای تصادفات که روزانه توسط جوامع به اشکال مختلف پرداخت می شود.سبب گردیده بهبود ایمنی از اهداف مهم طراحان و برنامه ریزان حمل و نقل باشد.از مهمترین جنبه های پژوهشی ایمنی راه ها ساخت مدل های پیش بینی تصادفات جهت کمی سازی رابطه میان خصوصیات راه و تعداد تصادفات مشاهده شده است.مدل های آماری مورد استفاده در این مقاله شامل پواسون دو جمله ای منفی پواسون صفر آمایسده و دو جمله ای منفی صفر آماسیده و شبکه عصبی مصنوعی بوده است.متغیرهای انتخابی شامل تعداد تصادفات طول مقطع عرض باند و شانه درجه قوس افقی و شیب طولی مطلق و ADT بوده است.اطلاعات مربوط به هر یک از متغیرها از بانکهای اطلاعاتی مختلف موجود در پایگاه داده موسسه حمل و نقل ایالت اورگان امریکا برداشت شده است.مدلسازی ها نشان داد در میان مدل های آماری مدل دو جمله ای منفی عملکرد بهتری از سایرین داشته و مقایسه آن با مدل شبکه عصبی نشان داد در داده های آموزشی مدل شبکه عصبی توان بیشتری در یادگیری و در داده های آزمایشی مدل دو جمله ای منفی توان بهتری در تخمین تعداد تصادفات دارد.همچنین افزایش عرض باند درجه قوس افقی و شیب طولی موجب افزایش تعداد تصادفات و افزایش عرض شانه سبب کاهش تعداد تصادفات می گردد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی