مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل عددی جریان سرد در مراحل مکش و تراکم در یک موتور احتراق داخلی در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیل عددی جریان سرد در مراحل مکش و تراکم در یک موتور احتراق داخلی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل عددی جریان سرد در مراحل مکش و تراکم در یک موتور احتراق داخلی در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیل عددی جریان سرد در مراحل مکش و تراکم در یک موتور احتراق داخلی در word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: هشتمین همایش موتورهای درونسوز
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
ساسان قمی – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان
فرهاد طالبی – عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان
امیر بقایی سریزدی – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان

چکیده:
در این مقاله جریان مغشوش در سیکل موتورینگ یک موتور احتراق داخلی شامل مراحل مکش و تراکم با استفاده از نرم افزار منبع باز اپن فوم تحلیل شده است . تاثیر تغییر سرعت دورانی موتور بر روی پارامترهای مختلف جریان همچون سرعت و فشار و نسبت چرخش طولی و عرضی و شدت توربولانس مورد بررسی قرار گرفته است . در کار حاضر از مدل توربولانس k استاندارد استفاده شده و در نزدیکی دیواره ها از توابع دیواره استاندارد استفاده شده است و به دلیل حرکت پیستون و سوپاپ شبکه دینامیکی بکارگرفته شده است . لازم به ذکر است که حرکت شبکه براساس حل معادله لاپلاس انجام شده است و در هنگام کاهش کیفیت شبکه به واسطه حرکت مرزها ، شبکه بازسازی شده است . تحلیل ها برای دو سرعت دورانی 1500 و 3000 دور بر دقیقه انجام شده است . نتایج نشان می دهد افزایش سرعت دورانی موتور باعث افزایش سرعت جت ورودی به محفظه سیلندر و افزایش شدت توربولانسی جریان می شود، اما تاثیر چندانی بر نسبت چرخش جریان ندارد. همچنین شدت توربولانسی جریان در نقطه مرگ بالا تقریبا برابر نصف سرعت متوسط پیستون است که بر نتایج آزمایشگاهی منطبق است. همچنین افزایش سرعت دورانی موتور باعث کاهش نسبی فشار در مرحله مکش شده است که بیانگر کاهش راندمان حجمی موتور در سرعت بالا است .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی