دانلود مقاله تجارت الکترونیک و سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست در word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله تجارت الکترونیک و سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تجارت الکترونیک و سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله تجارت الکترونیک و سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست در word :
سال انتشار: 1387
محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
جهانگیر اسدی – معاون اداره کل پست مستقیم و مدیر پروژه خرید و فروش اینترنتی شرکت پست
چکیده:
توسعه تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی مردم و گستردگی و تنوع محصولات ضرورت بازنگری در شیوه های کسب و کار و جایگزینی روش های نوین به جای اشکال سنتی را اجتناب ناپذیر می نماید.
بر همین اساس بدلیل متعدد ورود کشور به حوزه تجارت الکترونیک امری انکار ناپذیر بوده و شاید تنها راه گریز از مشکلات فعلی موجود نظیر ترافیک و هزینه های سرسام آور ناشی از آن به شمار می آید.
بر این اساس شبکه پست جمهوری اسلامی ایران با ورود به حوزه تجارت الکترونیک علیرغم وجود مشکلات و چالشها (که متعاقبا با آنها اشاره خواهد شد) با بهره گیری از ناوگان ترابری خود با جابجایی بالغ بر 1/5 میلیون مرسوله و برقراری ارتباط بین تولید کنندگان کالا و خدمات و خریدان نقش موثری را در کاهش آلودگی های زیست محیطی جلوگیری از ترددهای شهری و بین شهری، کاهش هزینه های سوخت و ; ایفا نموده است.
این گزارش به وضعیت فعلی سرویس، چالش ها و مشکلات توسعه آن به اختصار پرداخته است.
- ۹۵/۰۷/۱۷