دانلود مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) در word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) در word :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
قاسم فرج پور خاناپشتانی – استادیار و هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
محمدرضا تقی زاده جورشری – مدرس گروه مدیریت مؤسسه آموزش عالی راهبرد شمال
مهدی ابراهیم نژاد مقدم رشتی – دانشجوی دکترای مهندسی صنایع، دانشکده مهندسی صنایع،دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
محمد تأخیره – مدیر اجرایی مؤسسه آموزش عالی راهبرد شمال،کارشناسی ریاضی کاربردی
چکیده:
این پژوهش به ارزیابی تأثیر همدلی بعنوان یک متغیر جدید در تبیین وفاداری مشتریان می پردازد. این مطالعه در یکی از مهمترین صنایع خدماتی کشور، یعنی صنعت بانکداری و در سطح استان گیلان انجام پذیرفته است. جهت جمع آوری اطلاعات لازم، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی 19 سؤال و در شش بعد استفاده و بین 385 نفر از مشتریان بانک صادرات بعنوان نمونه های آماری توزیع گردید. بمنظور تحقق اهداف تحقیق، 9 فرضیه تدوین و آزمون شد. نتیجه آزمون مدل یابی معادلات ساختاری، کلیه فرضیه های تحقیق را مورد تأیید قرار داد. در انتها نیز، متناسب با یافته های تحقیق راهکارهایی برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه شده است.
- ۹۵/۰۷/۱۷