مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اندازه گیری رضایت مشتری ، آسیب شناسی و ساز و کارهای آن در word دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اندازه گیری رضایت مشتری ، آسیب شناسی و ساز و کارهای آن در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اندازه گیری رضایت مشتری ، آسیب شناسی و ساز و کارهای آن در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اندازه گیری رضایت مشتری ، آسیب شناسی و ساز و کارهای آن در word :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: 35

نویسنده(ها):

مهرداد جهاندیده کاظم پور – استاد دانشگاه – مدیر بخ

چکیده:

بسیاری از سازمان ها از بکارگیری روش مناسب و دقیق در فرآیند تحقیق،پیرامون اندازه گیری رضایت مشتریان خویش تفره رفته و در نتیجه نتایج
گمراه کننده ای را تولید می نمایند و چنانچه صرفا برپایه این نتایج استراتژی بهبود خدمات شکل گیرد،در اینصورت واقع های درد ناک حادث خواهد شد و نیز زیان بارتر خواهد بود چناچه سازمان ها این نتایج را بمنظور اتخاذ تصمیمات استراتژیک مبنا قرار دهند.در ایالات متحده آمریکا برخی شرکت های پیشرو مدلهایی از زنجیره سود را توسعه دادند که آنها را قادر ساخته تا اثر عملکرد مالی ناشی از بهبود رضایت کارکنان و یا ارتقای سطح رضایت مشتریان را پیش بینی کنند. از آنجایی که رضایت مشتری در چنین مدلها نقشی محوری ایفا می نماید قابلیت اطمینان این اندازه گیری ها بیش از پیش حیاتی و کلیدی گشته اند.این مقاله سعی دارد تا ضمن روشن نمودن الزامات اصلی یک فرآیند اندازه گیری رضایت مشتری کارا و صحیح به آسیب شناسی اندازه گیری رضایت مشتری بپردازد. بدین ترتیب که در بخش نخست مقوله انتظارات و خواسته های مشتریان را مورد بحث قرار داده سپس ویژگی های عمده مشتریانی راکه از محصول و یا خدمات دریافتی راضی بنظر میرسد مورد مطالعه قر ار داده،ابزارهایی جهت اندازه گیری انتظارات مشتری ارائه کرده و در ادامه اشاره ای به کم و کیف ممیزی رضایت مشتریان داشته و سپس به معرفی متدولوژی لازم جهت انجام تحلیل در قالب ماتریس عملکرد و نیز شاخص رضایت (CSI) پرداخته است.در بخش دوم به سردرگمی ها ،تعابیر و تعاریف نامانوس از رضایت، گرایش گمراه کننده برخی داده ها و اشتباهات رایج احتمالی اشاره شده و در نهایت در بخش سوم به ارائه مدلی مناسب بعنوان راه کار و انجام جمع بندی پرداخته است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی