دانلود مقاله ارائه مدلی جهت تخصیص ناوگان به شبکه حمل و نقل سریع السیر در word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله ارائه مدلی جهت تخصیص ناوگان به شبکه حمل و نقل سریع السیر در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه مدلی جهت تخصیص ناوگان به شبکه حمل و نقل سریع السیر در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله ارائه مدلی جهت تخصیص ناوگان به شبکه حمل و نقل سریع السیر در word :
سال انتشار: 1388
محل انتشار: نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
محمود صفارزاده – دانشیار گروه راه و ترابری دانشگاه تربیت مدرس
سیدسجاد مظلوم – دانشجوی کارشناسی ارشد راه و ترابری دانشگاه تربیت مدرس
امیر روحی – کارشناس ارشد برنامه ریزی حمل و نقل
چکیده:
در این مقاله تاثیر استفاده از اتوبوسهای فوق العاده بر بهبود ازدحام مسافر در سیستم اتوبوسرانی سریع السیر مورد بررسی قرار می گیرد.بدین منظور یک بار تخصیص ناوگان فقط با استفاده از سرویس های سریع السیر و بار دیگر با استفاده از هر دو نوع سرویس سریع السیر و فوق العاده صورت گرفته و برای هرکدام یک مدل ریاضی و یک الگوریتم حل ارائه می شود.در پایان به منظور بررسی نتایج حاصل از این دو مدل شبکه BRT تهران انتخاب و نتایج حاصل از اجرای مدل ها با هم مقایسه شده اند.نتایج کلی حاصل از اجرای مدلها بدین صورت بوده اند.با بکارگیری سرویس های فوق العاده و اجرای سرویس دهی بوسیله هر دو نوع اتوبوسهای سریع السیر و فوق العاده در کنار یکدیگر مقدار بهینه ضریب بار در اندازه ناوگان ثابتی برابر با 150 اتوبوس از 72/9 درصد به 57/1 درصد کاهش یافته است.21/6 درصد کاهش سطح سرویس بهره برداری مسافران درون اتوبوس نیز از سطح سرویسD به سطح سرویس C بهبود یافته است.زمان سفر مسافران تا حد بیشتری کاهش یافته و از استهلاک وسایل حمل و نقل BRT به میزان بیشتر کاسته می شود
- ۹۵/۰۷/۱۷